martes, 22 de septiembre de 2009

Missing in blog

Com que no domino (gens ni mica) això de fer funcionar un blog, m'he llançat a l'aventura d'explorar-lo anàrquicament, és a dir, de remenar-lo tant com puc, intentant trobar vies de sortida. És així com m'he trobat un comentari de la Iolanda inesperadament. Pensava que els comentaris sorgirien directament sobre el blog, prèvia petició a mi, si un cas, del permís per a la seva publicació, però, noi, no ha estat així, o si ho ha estat, jo no me m'he adonat. Així és que he decidit tirar pel camí del mig i fer un copiar i un enganxar i per això podre-ho llegir el seu comentari. Amb el comentari del Miquel, la cosa encara ha estat més d'anar per casa, ja que em va escriure a la meva adreça de correu (la real: chesusvillafranca@gmail.com) i també he fet el mateix: copiar i enganxar. Per tant, teniu dos comentaris al blog per si us animeu a fer-ne els vostres.

Chesus

No hay comentarios: