miércoles, 30 de septiembre de 2009

ELS OBJECTIUS DE LA VIDA

Quan t'has passat la vida pendent sobre tot de no equivocar-te, de no ser renyat, de que no et castiguessin, de no deprimir-te, de no posar-te malalt, d'aguantar, de ser fort i valent, de respondre al que s'espera de tu, de no deixar la feina (tot i que hi estiguessis malament), de ser correcte amb tothom, de no decaure ni defallir, de soportar el que s'hagués de soportar, de sobre tot tirar endavant, de fer els deures, de respectar les normes, etc, etc, i arribes a la conclusió que això no és Viure, només et queda una solució: adonar-te del que tu vols, manifestar-ho a crits, saber que ho aconseguiràs i gaudir-ho a fons. Però això que tu vols només poden ser coses precioses, o sigui: amor, feina que t'agradi, més diners,salut, éxit en les teves coses, etc.

Doncs bé, jo estic convençut que la felicitat m'està esperant i que no cal que la defineixi gaire. No vull conformar-me amb trossets de felicitat, moments que venen i se'n van. No! Vull ser sempre feliç i entusiasta. I per això avui, davant tothom, proclamo que no miraré mai més enrere, que no expressaré dubtes de cap mena sobre el que vull, que no m'interessaré per les notícies sobre els sofriments, que no criticaré ningú, que tan sols em dedicaré a demanar en veu alta el que jo vull, que tindré plena confiança a aconseguir-ho, que ho gaudiré al màxim i que expressaré sovint el meu agraïment per haver nascut humà i poder fer tot això.

Chesús

No hay comentarios: