martes, 22 de septiembre de 2009

COMENTARI A COMENTARI D’EN MIQUEL

De moment, els meus comentaris hauran de ser ràpids perquè –com gairebé tothom- disposo de poc temps, però estic segur que a mesura que s’animi la cosa, hi intervindré amb més profunditat i assiduïtat.

Et responc, Miquel, que l’objectiu del Blog és cercar i compartir companyia en, com dius tu, una “comunitat virtual” per a parlar de coses que a mi m’interessen i que a la major part de la gent que conec no li interessa gens. Un es troba massa sol i massa diferent anant per aquests móns de déu, veient que fora del futbol i quatre cosetes més, la resta d’assumptes no interessen a ningú, o a molt poca gent. I l’objectiu de la llista era provocar una entrada als debats d’aquesta comunitat. No es tracta, per tant i en principi, de donar credibilitat a una llista de consells. Jo encara no m’hi he pronunciat al respecte i tampoc no sé a hores d’ara si em caldrà fer-ho. Estic d’acord que el plaisir de vivre ha de conduir la nostra vida (jo en dic: experimentar la vida i gaudir-la). I és clar que això té un caràcter marcadament individual. Però no trobes (o no trobaries) plaer a que un altre t’expliqués com, on, amb qui, de quina manera, etc, ha experimentat felicitat, o ha tingut sensacions de felicitat o la sensació de ser feliç?

Per acabar, et diré que “complir” els objectius de la llista no crec que ens fes feliços, de cap manera, però podria ser que si ens sentíssim feliços i ho examinéssim, igual resultaria que estaríem “complint” més d’un d’aquests consells o normes. Podria ser!

Chesús

No hay comentarios: