martes, 22 de septiembre de 2009

Jesús,

bona nit. Perdona pel retard. Veig que has iniciat una proposta via internet. Crec que és un acte de molt bona voluntat i hi participaré dintre de les meves possibilitats. Abans que res m'agradaria preguntar-te alguna cosa sobre el teu plantejament.

Quin és l'objectiu real de fer aquesta llista? És que jo normalment estic força en contra d'aquest tipus de (com tu dius) receptaris, sobretot a causa del meu caràcter nòmada i orgullós. Particularment penso que el plaisir de vivre no s'obté en la consecució del global dels manaments d'aquest decàleg sino en la búsqueda dels propis i exclusius. Penso que, aquell que realment es preocupa per la seva felicitat, no fa cas d'aquestes coses. Llavors però, diràs, si aconsegueixes complir fil per randa totes aquestes fites molt provablement hi siguis ben a prop. Em sembla fantàstic, però no deixa de ser utòpic. I només aquell que s'hi posa en serio amb la utopia és el que realment li serveix d'alguna cosa posar-s'hi en camí; i aquest camí no passa per cap manament aliè. Et pregunto llavors si no penses igual que jo i per la raó d'aquesta iniciativa... M'agradaria que m'exposéssis el teu punt de vista.

Jo també crec que una comunitat virtual podria resultar profitosa, m'hi apunto. A veure que en traiem.

Una abraçada

Miquel

No hay comentarios: