sábado, 10 de octubre de 2009

Comentari

Cada vegada tinc menys dubtes sobre que els homes i les dones (promig) són molt diferents. Dic promig perquè estic convençut (ja ho estava abans de llegir aquesta entrevista) que hi ha un sector d'homes amb "pensament i actituds femenins fonamentalment" i un sector de dones amb "pensament i actituds masculins fonamentalment". En tot cas, la cosa té la seva importància perquè, si és així, com que penso que al món li convindria un gir cap a una manera més femenina de ser gestionat, correspondria, per tant, a les dones (que formen el gruix més important dels pensaments i actituds femenins) encapçalar el canvi, juntament, això sí, amb el grup dels homes que ens hi sumaríem de totes totes.

A banda, he de comentar que hi ha una generació d'homes entre els 30 i els 45 anys aproximadament (si més no en els ambients on jo em moc) que em recorden als qui ja en tenen 50 ó 60. Continuen amb una actitud que a mi em sembla infantil, de poc reponsabilitzar-se i de fugir i fugir cap no sé sap a on. I sembla com si fossin moderns i avançats. Però les seves dones continuen suportant el rol més clàssic; i ells a la seva.

He transcrit l'entrevista perquè penso que pot donar de sí per a fer un bon debat en aquest Blog. A veure!

No hay comentarios: